Buletinul informativ al informatiilor de interes public (Legea 544/2001)

INFORMATII PUBLICE CARE SE COMUNICA DIN OFICIU

  • Actele normative care reglementeaza organizarea și funcționarea Primăriei Hangu
  • Structura organizatorică, atribuțiile departamentelor, programul de funcționare, programul de audiențe al Primăriei Hangu
  • Organigrama instituției – aprobată prin Hotărâre de Consiliul Local;
  • Regulamentul de organizare și funcționare – aprobat prin Hotărâre de Consiliul Local;
  • Numele și prenumele persoanelor din conducerea Primăriei Hangu și ale funcționarului responsabil cu difuzarea informațiilor de interes public
  • Conducerea Primariei Hangu:
    • dl. Lupu Gavril – Primar
    • dl. Pintea Ionel – Viceprimar
    • dna. Bici Anisoara – Secretarul Comunei Hangu
  • Persoană responsabilă cu difuzarea informațiilor de interes public: Bici Anisoara – secretarul Comunei Hangu
  • Coordonatele de contact:
    • Denumire: Primăria Comunei Hangu
    • Sediul: Comuna Hangu, Judetul Neamt
    • Programul de funcţionare: de Luni pâna Vineri, între orele: 08.00-16.00
    • Telefon: 0372893013
    • E-mail: primariahangu@yahoo.com
    • Site : www.comunahangu.ro
    • Program de audiențe:
      • Primar, dl. Lupu Gavril - luni 08.00-12.00
      • Viceprimar, dl. Pintea Ionel - marti 08.00-12.00
      • Secretar, dna. Bici Anisoara - miercuri 08.00-12.00
  • Sursele financiare, bugetul și bilantul contabil se pot consulta la sediul instituției
  • Programele și strategiile proprii
  • Lista cuprinzând documentele de interes public
    • Hotărâri ale Consiliului Local;
    • Dispoziții cu caracter normativ;
    • Rapoarte anuale de activitate;
    • Listă consilieri locali;
    • Declarații de avere, declarații de interese;
    • Lista autorizații de construire emise;
    • Lista PUD-uri aprobate;
    • Lista cu solicitanții de locuințe ANL aprobată prin HCL;
    • Informații cu privire la posturile vacante și ocuparea lor prin concurs;
    • Informații despre orașe înfrățite și cetățeni de onoare;
    • Informații despre entități în coordonare și subordonare;
    • Facilități pentru investitori;
    • Calendar evenimente;
    • Comunicate de presă;
    • Listă link-uri utile;
  • Lista cuprinzând categoriile de documente produse și/sau gestionate, potrivit legii:
    • dispoziții ale primarului;
    • proiecte de hotărâri;
    • instrumente de prezentare a actelor administrative: expunere de motive, note de fundamentare, referate de aprobare;
    • note de discuții;
    • referate de aprobare;
    • fișe de audiență;
    • protocoale;
    • rapoarte;
    • studii;
    • analize;
    • prognoze;
    • proiecte de strategii;
    • scrisori sau adrese;
    • materiale de specialitate;
    • fișe de proiect;
    • contracte de achizitie publică;
    • procese-verbale;
    • adrese;
    • avize;
    • planuri urbanistice de detaliu sau zonale;
    • planul urbanistic general;
    • certificate de urbanism și autorizații de construire/desființare;
    • autorizații pentru activități independente (asociații familiale, persoane fizice), autorizații taxi, autorizații de funcționare și avize pentru orarul de funcționare
    • autorizații de acces în zone cu restricții de tonaj;
    • date de cadastru;
    • date de stare civilă;
  • Modalitățile de contestare a deciziei autorității sau a instituției publice în situația în care persoana se consideră vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate – sunt prevăzute în art. 21 și 22 din Legea nr. 544/ 2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, și anume:
    • reclamația administrativă – se depune la conducătorul autorității sau al instituției publice;
    • plângerea la secția de contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul autorității ori al instituției publice.